Sidor

3 dec. 2011

WeraLena på Julmässan i Solnahallen

Godmorgon!
Vet att jag varit dålig på att uppdatera under den här veckan, men det beror på envisa basiller som inte vill släppa taget om mig. Idag känns det ändå som om det har vänt ordenligt så nu hoppas jag bli helt frisk under helgen.

Ville passa på och tipsa om en Julmässa som är under helgen i Solnahallen. Så har ni inget annat för er så tycker jag absolut att ni ska bege er dit. Där finns ett stort utbud på allt från hantverk till godis o mat.
Ni kan även passa på att handla hos WeraLena som kommer att vara där under dessa dagar.
Kramis

3 kommentarer:

Katja/MezzaNotte sa...

Tack, rara du för din fina komentar inne hos i mig. Träffen i går var mysig. Krya på er och jag hoppas vi ses nån gång!

Kram Kata

jessie72 sa...

Tack för ditt inlägg! Tyvärr så går denna mässan till historien som min sämsta hittils :O(.
Krya på dig.

Kram J

Majsan sa...

Oj denna mässa missade jag, synd!!