Sidor

24 juni 2012

Have a lovely day

Hejsan!
Som ni säkert har märkt var det ett tag sedan jag la upp nåt här på bloggen. Men jag hoppas kunna ändra på det snart...semestern närmar sig och då blir det säkert mer tid över.

Kortet jag gjort idag var för en Liftingutmaning på FB. Roligt, har inte varit med på nåt sånt innan :)
Har använt papper från Maja Design och K-designs.
Motivet är en digi från mosdigitalpencil



Önskar alla en en trevlig vecka :)
Tack för att ni tittar in till mig och lämnar avtryck :) betyder såå mycket!
Kramis

15 kommentarer:

kortmakeri och känslor sa...

men Du så djäkla vackert!!!
Du är så duktig på att få till det!!! kramar!

kortmakeri och känslor sa...

men Du så djäkla vackert!!!
Du är så duktig på att få till det!!! kramar!

Majsan sa...

Hej vännen, ÅHH helt underbart ljuvligt kort, så fint med blommorna, blingen och motivet är ju såå gullig, superfint kort :)

KRAM MAJSAN

Susy sa...

Vilket super gulligt kort med ett härligt motiv!

Ha nu en bra vecka, Anna!

KRAM SUSY

L8P8 sa...

Ååh så fiint!! häftiga dekorationer jag gillar hjärtana skarpt och den rosa blomman!

Kramis!

ps. vad är liftingutmaning?? ds.

Iffa ...... sa...

hej!

Hihi, ja då är du djärvare än mig, du kanske kan tipsa om någon annan bra butik där som jag kanske vågar mig på framöver att beställa från?!

Ja, det var en ren fröjd att öppna den lådan med blommorna, satt helt salig i soffan här hemma och barnen bara tittar helt oförstående på mig =)

Vilket underbart kort du skapat!!
Älskar papprena du använt, så fina i färgerna. Superfint hur du satt blommorna och blingkvisten!
Den digistämpeln är helt underbar söt =)

Ja, min semester börjar närma sig oxå, hoppas oxå kunna pyssla lite mer då för nu har det gått lite trögare det sista.
Konservburken var jättekul att göra, man kan ju lägga ner vilken lite present som helst ju i dom, så perfekt och roligt för den som öppnar.

Kram på dig!

Lotta sa...

Jag bara älskar detta kortet! Underbart motiv och så härligt dekorerat! kramis!

Pysselbus sa...

Ohhh, vilket vackert kort!! Färgläggningen är perfekt och så underbara dekorationer!! Som vanligt så har du hunnit med en hel massa vackert sedan jag sist var förbi... Tänk om man kunde få några extra timmar på dygnet... ;-)

Kramis
Linda

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Underbart vacker kort. Kram

xxxtglxxx sa...

Oh wow, this is beautiful Anna :) I love the cute, cute image and those flowers and gems are just gorgeous!

hugs

xxalisonxx

Kristina ScrapSalig sa...

Underbart mumsigt och blingigt kort, söt stämpel och omsorgsfullt färglagd! Så vacker den rosa blomman är!

Vad härligt att du snart får semester, hoppas att du får många pyssliga dagar då!

Sköt om dig och ha en härlig fredag!

Kramar

MirreP sa...

Otroligt sött kort i härliga färger, med en väldigt söt stämpel!

Ha det gott!
Kramar Mirre

Anna sa...

Vilka kanonfina alster du gör! Barnvagnen är ju fantastisk och med blomdekorationerna på detta kort så har du gjort jättefint. själv är jag en blomälskare... :) Har lagt till mig som följare. Kram Anna

Kelly sa...

So lovely. I love your blog, I'm now a follower! Hugs, Kelly xxx

Unknown sa...

Anna what a beautiful card those papers are so pretty , what a fab image and your colouring is superb well done Hugs Elaine