Sidor

15 juni 2012

Bokkort - Student

Hej
Äntligen fredag!! Så skönt med helg. Nu längtar jag verkligen efter semester, 5 härliga veckor ska jag vara ledig, men innan dess är det fullt ös på jobbet som alltid vid månadsskiften. Jobbar 3 veckor till.Så det är bara och köra ända in i kaklet för att sedan få lite vila och hitta tid till pysslandet.
Tänkte visa ett bokkort som jag gjorde för ett tag sedan. Det var till en kille som tog studenten. En dataspelstokig sådan :)
Använde ett motiv från Kenny K men la till en tofs då mottagaren är långhårig :) Som vanligt målat med promarkers.

Vill också passa på att tacka för alla kommentarer, så himla gulligt av er :)
Nu hoppas jag att ni alla får en riktigt skön helg
Kramis





10 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Häftig bokbox, WOW! Vad snygg bokryggen är, har du embossat med embossfolder? Du är verkligen en mästare på fina detaljer och får till dina alster så personliga!

Aha, tre veckor kvar till semester? Det går nog snabbt ska du se! =)

Ha det gott och varmt tack för din gulliga kommentar i min blogg!

Kramar

Iffa ...... sa...

Haha, vilken helhäftig stämpel du har inne i kortet!! Har ju själv en "datanörd" till son som just nu låter mig lyssna på japansk musik här hemma då han är helt fast i Manga och Anemi-världen =)

Detta kort/bok är så fint! Alla de olika metalldekorationerna blir så fint på. Så snygga hörn du fått till!! Färgen på pappret gillar jag, påminner om ett jag hade och älskade.
Ryggen på boken = jättesnyggt!!

Då börjar vi vår semester samtidigt =) Jag har dock "bara" fyra veckor.....men det känns rätt ok ändå,hihi.
Ska verkligen bli såååå skönt med ledighet och nu känns det som att den ändå är inom räckhåll så nu kan vi ju börja vår nedräkning då!

Vad kul att du vill vara med och fira min blogg!!!

Ha en underbar fredagskväll!!
Kram iffa

Susy sa...

Så himlaläckert bokkort, Anna!

Jag längtar också till semester, men just nu känns 3 veckor som en lång tid... men snart är det vår tur!!

KRAM TILL DIG/
SUSY

HA EN UNDERBAR HELG!

Lotta sa...

Åh vad läckert bok kort! Så häftig stämpel! Och så snyggt färglagt! Kramis :)

Mim... sa...

Riktigt riktig snygg bokbox!
Ha de...

Majsan sa...

Men SÅÅ LÄCKER bokbox, motivet är ju superhärlig , supersnyggt, ME LIKE :)

KRAM MAJSAN

Maritha sa...

ÅHHHHH sååååå cooooolt!!! Helt galet snyggt gjort!! =)

Kramen

Sindra sa...

Otroligt läckert bokkort! Tokgillar det! :)
Var har du fått tag på den tuffa stämpeln? Det är faktiskt så jag börjar få lust att färglägga igen när jag ser ditt fina bokkort :)
Kramis

Åsalill sa...

Vilket snyggt bokkort! Jätteläcker. Du är duktig på detaljer och jag gillar bokryggen. Vad fint det blir när boken blir så tjock. Det gillar jag massor. Du är superduktig.

Ha en fin söndag!

Kram
Åsalill

xxxtglxxx sa...

This looks wonderful - I keep meaning to make one of these, they always blow me away :)

Fabulous embellies on this :)

hugs

xxalisonxx