Sidor

2 feb. 2012

Roliga nyheter – Bloggcandy

Hejsan!
Efter helgens succé på Kreativa Mässa, då jag höll mina första workshops J, tyckte Jessie (ägare av) WeraLena.se att vi måste fira lite. J
Och det ville Jessie göra genom att jag håller i en Candy här på min blogg J  Och det är klart jag vill!! Så himla roligt!!   Och jag hoppas att ni vill vara med?



Allt detta kan man vinna:
3 st färgmatchade cardstock.
2 mönstrade papper från Stamperia
1 påse rosetter från Papermania
1 bandrulle från Papperalla
I pkt brads från Amercan craft
I pkt sammetsbrads från Prima
1 förp Adhesive Shimmer dots från Papermania
1 st Fluid chalk dyna

För att ha en chans på denna candy behöver ni göra följande:
  1. Lämna en kommentar under detta inlägg
  2. Lägg upp bilden på din blogg och länka tillbaka till detta inlägg
  3. Bli en följare av min blogg (om ni inte redan är det)
Slutdatum 16/2

Stort lycka till!
Kramis

26 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Vilken fin candy, fina färger!!
Jag är jättegärna med =)) Följare är jag redan =)))) och jag har länkat i min sidebar till dig!!
Kram Iffa

Marita Johansson sa...

Vilken underbar candy.
Vill gärna vara med.
Följare är jag redan och bild med länk ligger nu i min högra sidebar
Kramis

Majsan sa...

Åh vilken härlig candy, självklart vill jag vara med o fira :)
Följare är jag ju redan och har länkat hit i min sidebar :)

Kramiz Majsan

Susy sa...

Så kul!
Vill gärna vara med in denna underbara candy!

KRAM SUSY

Ha en toppen helg och frys inte såååå mycket.....

Johanna Thelin sa...

Jag vill gärna vara med. Har gjort det som du vill och hoppas nu på lite tur.

Ha en fin helg!!! =)

TinaLinn sa...

Åh så mycket härligt =) Klart man vill vara med. Länken kommer upp på min sidebar inom en minut och följare är jag med =)

sofiutane sa...

Oh, så fin candy!! Har blivit följare och länkat hit i min sidebar. Håller tummarna för vinst!!

Pysselbus sa...

Wow!! Vad kul att det gick så bra på mässan! Och läcker candy - så klart jag vill vara med och tävla om den! Har straxt lagt upp ett inlägg med bild och länk...

Kram
Linda

PS Såg att du bor i Tungelsta... Jag är uppvuxen i Brandbergen - världen är liten... Men nu utflyttad till Norrland! :-)

millancolin sa...

Vilken fin candy! Den chansen vill jag inte missa! Vad kul att det gick så bra på mässan :)
Är följare, och har länkat med bild i min sidebar!
http://millaspysselvra.blogspot.com

Cissi sa...

Å vilken härlig blogg, tur att jag hittade hit.
Blivit följare så jag inte missar nått, lagt dig i min sidebar, och nu lämnar jag en kommentar.

jessie72 sa...

Detta blev ju jätte fint. Kram J

Sickan sa...

Vad fina saker! NU är jag följare och har lagt upp och länkat hit från min blogg! :)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Cattiegirl sa...

Wow, vilket snask!
Jag är gärna med å prövar lyckan!
Följer och har länkat fr min sidebar!
Kramis
//Cattie

Katja/MezzaNotte sa...

Vad roligt att du haft din första workshop. Kunde tyvärr inte komma. Hade vart kul!

Självklart vill jag vara med och fira. Bilden finns nu på min sidebar.

Kram Katja

Labbo sa...

Vilken härlig candy! Den vill jag så klart ha chans att få hem :)
Jag har lagt upp bilden och länkat till inlägget på min sidebar! Kram

http://labbolina.blogspot.com/

Marita Johansson sa...

Hejsan

Kul att du vill vara med på min bloggcandy.
Lycka till

Kramis

Nina sa...

Hei Anne - jeg vil gjerne være med på din flotte candy. Har linket fra side-bar i bloggen min og lagt meg selv som følger.
:-) Nina

PS - Jeg har også en candy om du vil være med


http://ninashobby.blogspot.com

Hildes Scrappeunivers sa...

For en nydelig candy! Jeg er gjerne med og prøver lykken! Har lagt til candyen i sidebaren min!

Krysser scrappefingrene!

Klem

Tonje sa...

Så spennende! Jeg vil gjerne være med på trekningen :) Ønsker deg en fin dag videre! Klem fra Tonje

EmmaB sa...

Vilket fint blogcandy! :)
Har länkat till dig från min sidebar och följer din blogg och håller alla tummar och tår :)
Kram
Emma

Mona sa...

Hej vill gärtna vara med i din fina candy gillar färgernas jättemycket. Har länkt till min sidebar och har nu blivit följare till din blogg
Håller tummarna
Mona

Rach83 sa...

Thanks for offering us this great candy, Anna. Fingers crossed. Good luck to everyone.

Rachel x

Nina sa...

Jag har länkat, http://ninnisscraping.blogspot.com/2012/02/blogcandys.html och blivit följare. Hoppas nu på tur!

Jonna sa...

Vill gärna vara med i denna underbara candy!
Har länkat och blivit följare....
Hoppas på tur, tack för attdu ger mig chansen att vinna!

Wenche sa...

Flott candy :-)

Elin sa...

Spennende candy og spennende blog :) Jeg følger gjerne med!