Sidor

20 feb. 2012

Karate Kid / Birthday card

Hejsan
Kortet jag visar idag är ett födelsedagskort som jag gav till min systerson, men inte visat ännu.

Han är inte riktigt lika liten som killen på bilden men jag tyckte den var passande eftersom han tränar Taekwondo....men jag gjorde en miss, han var visst duktigare än lillkillen på bilden, han har nämligen brunt bälte. OPS! men han blev glad ändå, han har ju haft blått bälte innan och då var han ju lite mindre :)

Gjorde en ficka på insidan där man kunde lägga i pengar eller presentkort.
---------------------------------------------------------------------
Hello
The card I'm showing today is a birthday card that I gave to my nephew, but not shown yet.

He is not quite as small as the guy in the picture but I thought it was fitting since he is practicing Taekwondo .... but I made a mistake, he was certainly more capable than the little guy in the picture, because he has a brown belt. OPS! but he was happy anyway, he's had a blue belt before and then he was a little smaller :)

Made a pocket on the inside where you could put money or a gift certificates.







Image: Lili of the Valley - Karate Kid
Promarkers.
Paper: Design: Crea motion - Halfpip

I would like to enter:
Paper Sundaes: #108 birthdays

9 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW WOW WOW vilket helt underbart kort detta blev så himla snyggt:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Susy sa...

Så läckert kort!

KRAM SUSY

Majsan sa...

Verkligen så himla läckert kort,passar ju så bra till killar också:) motivet är ju så himla gulligt tycker jag:)

Kramen Majsan

catherine sa...

This is such a super card and love the inside as well
x catherine

Lotta sa...

Hej Anna! Åh vilket fint kort till en kille! Hihi, det var ju lurigt det där med bältet, bra att han tog det så bra. :)
Så snyggt det blev när du klädde alla sidor på kortet. Det gör verkligen det där lilla extra! kram

Pop's Cards sa...

Morning sweetie this is gorgeous so loving the colours you have used, a fabulous creation, happy hugs love Pops x x x

Mimzy sa...

Hej Anna!
Vilket roligt sammanträffande. Tjejerna satt hela kvällen och hittade likheter mellan dem och tydligen oss oxå:)
Vilka fina kort du gör, jag har lagt till mig som följare så vi hörs nog av snart igen....Jill, Elins mamma....

Iffa ...... sa...

Vilken söt stämpel =) Jag tycker det är så roligt när man kan göra korten personliga, det gör det där lilla extra. Lustigt att han la märke till att det var "fel" färg på bältet =)))
Kram

xxxtglxxx sa...

This made me smile so much! :)

Love how you have coloured this cute little image, so soft and it looks perfect! :)

hugs

xxalisonxx