Sidor

27 feb. 2012

Hejsan!
Tänkte bara göra ett litet snabb inlägg och visa den blöj-tårta jag gjorde till en kompis babyshower nu i helgen :) Hon väntar en pojke, därav mina färgval. Det är första gången jag gör en sån, hade kunnat göra vissa saker lite annorlunda men nu blev det så här..blev ganska nöjd iallafall :)
------------------------------------------------------------------------------
Hi!
Just thought I'd do a little quick post and show the diaper cake I made for a friend's baby shower this weekend :) She's expecting a boy, hence my choice of colors. It's my first time doing one of those, could have done some things a little different but now it became líke this .. was quite happy anyway :)



KRAMIS / HUGS

12 kommentarer:

Johanna Thelin sa...

Snygg och rolig idé.

Ha det fint!

Majsan sa...

Hejsan Anna!!

ÅÅH superfiin blöjtårta, den kommer att uppskattas :)

Kramen Majsan

Iffa ...... sa...

Läcker! vilken festlig grej att göra =))
Kram

Susy sa...

WOW så läckert, Anna!
Vilken kreation!

KRAM SUSY

Sofia Eriksson sa...

Wow så läckert!!! Din kompis måste ha blivit superglad! Kram

catherine sa...

This is a good idea for your friend
x catherine

Lotta sa...

Den blev ju jätteläcker! kram

millancolin sa...

Vilken söt och rolig grej att göra! Mottagaren lär bli jätteglad!
Gillar också barnvagnen du gjorde tidigare, så himla fina saker du gör!
Ha det fint! / Millan

xxxtglxxx sa...

This is so clever Anna! :)

Beautiful little touches and adorable embellies - this would definately stand out - its delightful! :)

hugs

xxalisonxx

Pop's Cards sa...

This is fabulous sweetie it looks amazing hugs pops x

Linda sa...

Hej Anna!
Vilken fiifg idé! Kul att man kan göra nått så tråkigt som blöjor till en sån där kul grej!
Tack för din fina kommentar på min blogg!!!
Kram Linda

Kristina ScrapSalig sa...

Oj, vilket arbete du lagt ned! Jättefin blöjtårta!

Jag har själv aldrig testat nåt liknande, men blev lite sugen nu när jag sett din!

Kramar