Sidor

8 feb. 2012

Problem med inlägg

Förutom att det är en stressig period just nu, så är det problem med att lägga upp bilder i inlägg. Det går att lägga upp i sidebar men inte i inläggen.  Jag hoppas verkligen att det löser sig snart :(
Men då passar jag istället på att göra ett inlägg om en utmaning jag fick för ett tag sedan men inte hunnit att lägga upp :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Besides that I am in a stressful period right now, are there problems with uploading pictures in posts. You can post photos in the sidebar but not in the posts. I really hope it resolves itself soon: (

But instead I´ll do a post about a challenge I received a while ago but not had time to post :) In Swedish.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

För ett tag sedan blev jag utmanad av Susy (titta in till hennes blogg med underbara alster)
Tycker sånt här är supersvårt :) Det står helt still :)
Men här kommer några rader om mig iallfall.

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Arbetade på samma ställe som idag, se nedan. Bodde i lägenhet i Haninge. 
Min hobby då bestod till största del att måla keramikfigurer.

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ungefär det som jag gör idag, arbetar som controller på ett telekomföretag och bodde som nu i Tungelsta. Jobbade alldeles för mycket och det var då min underbara vän Annalee introducerade mig fullt ut med denna underbara pappershobby! :) Förstod tex. inte vitsen med en skärmaskin när man kunde använda en sax, något som jag helt klart har ändrat uppfattning om LOL.
FEM SNACKS JAG GILLAR...
Choklad
Glass
Bullar
Sourcream chips
Fruksallad :) Måste ju vara nåt nyttigt oxå :)

FEM SÅNGER JAG KAN UTANTILL...
Oj nu står det helt still. Kan en hel del bl a en hel del barnsånger, julsånger mm
Älskar musik, skulle inte kunna leva utan musik.

FEM SAKER JAG SKULLE GÖRA OM JAG BLEV MÅNGMILJONÄR...
En del går till dottens framtid
Jobba mindre
Resa
Pyssla ännu mer ;)

FEM DÅLIGA VANOR?
Stressar för mycket
Ställer för höga krav på mig själv
Tränar för lite
Äter för onyttigt

FEM SAKER JAG GILLAR ATT GÖRA?
Umgås med mina vänner och familj
Scrappa/Pyssla/Måla
Lyssna på musik
Blogga
Se på film
FEM SAKER JAG EJ SKULLE KÖPA ELLER KLÄ MIG I...
  Midje korta tröjor
Päls
det är fler saker men kommer inte på mer just nu :)

FEM FAVORITSAKER...
ALLA mina stämplar
Mina Pro-, Tria-, Flex-pennor (lider av nån "måste ha pennor"-sjukdom tror jag)
Min Iphone
Min laptop
Sterion

Det var nog allt tror jag :)
Håller tummarna för att det ska funka med bilderna imorgon.
Kramis


3 kommentarer:

Susy sa...

Så himla kul att "lära känna dig" mer!

STOR KRAM TILL DIG!
SUSY

Iffa ...... sa...

Vilken rolig frågespalt =) Kul att få veta lite mer om dig som jag alltid besöker!!
Kram Iffa

Lilla Pyssel Inger sa...

Jättetrevligt att få veta mera om dig:) Själv är jag urdålig på att komma på saker om min själv :(

Vad jag blir GLAD att du gillade mitt nya pås album:)
Tyckte själv att det var super kul att testa på så håller på med två till:) Det är i helt olika stilar och med olika låsanordningar måste jo testa på eller hur:)

Bara kul att hjälpa till om jag kan det gör jag så jättegärna:)

Inte kul att det strular med din blogg hoppas du snart får ordning på det för jag håller med det är mycket irriterande !!!

Ha en jättetrevlig fredag och helg :)
Kramar från Lilla vännen Inger ♥