Sidor

18 feb. 2012

BloggCandy Vinnare :)

Jag vill börja med att säga ett stort TACK till alla supergulliga följare på min blogg och till alla deltagare i min bloggcandy! Jag är så otroligt glad för era snälla kommentarer. KRAM till var och en av er:)
Och ett stort TACK till WeraLena som sponsrar till denna candy.

Det var så otroligt kul att ha en bloggcandy så det kommer jag absolut göra om. :)

För att kunna få en vinnare har jag använt mig av excel, ni som känner mig är nog inte ett dugg förvånade då excel är ett av mina favoritverktyg. (jag vet att jag är knäpp, jag skyller på att det är en arbetskada haha)
Där finns iallfall en formel som tar fram randomnummer :)

Och vinnaren är...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 

GRATTIS!!
Maila mig din adress på annajanermark@gmail.com så du kan få din vinst!

8 kommentarer:

Nina sa...

Gratulerer til Emma og takk til Anna for sjansen til å vinne
Ha en god helg !
:-) Nina

Marita Johansson sa...

GRATTIS Emma

EmmaB sa...

Ohhh tack så jättemycket! Vad glad jag blir!! :D
Kramar!

Iffa ...... sa...

Vilken lyckodag det blev för dig idag EmmaB, stort grattis!!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Grattis Emma!
och Anna så roligt att du vill vara med och fira med mig!
Lycka till!
Ha en fin helg!
Kramar

Labbo sa...

Kul att vi fick vara med i din bloggcandy och ett stort grattis till Emma :) Kram

Majsan sa...

GRATTIS TILL EMMA!!

jessie72 sa...

Tack till alla som var med och tävlade och grattis till Emma B! Du har din vinst i slutet på veckan om posten sköter sitt jobb. M v h Jessica på www.Weralena.se