Sidor

15 feb. 2012

To my lovely Family

Igår var det ju Alla Hjärtans Dag. Tänkte att jag skulle visa vad jag gav till min man och dotter. De betyder allt för mig. Är så otroligt glad att jag har dom i mitt liv och jag älskar dom så mycket.

De fick en varsin chokladask.
Jag har använt mig av vit cardstock, papper från Pion Design - Från mitt hjärta, Stickles Stardust, blommor och band.
KRAMIS
------------------------------------------------------
Yesterday it was Valentine's Day. Thought I would show you what I gave to my husband and daughter. They mean everything to me. I'm so incredibly happy that I have them in my life and I love them so much.
They received a box of chocolates.
I've used white cardstock, paper from Pion Design - From my heart, Stickles Stardust, flowers and ribbon.

HUGS


To my daughter



To my husband







8 kommentarer:

Mona sa...

Så otroligt fina chokladaskar du har gjort till din familj de kan vara glada som har en så duktig mamma o fru. Hoppas att ni fick en fin dag tillsammans
Mona

Majsan sa...

Hejsan Anna!! OJOJOJ vilka underbart vackra chokladaskar du gjort, så fint dekorerade och texten är ju så fin;).

Kramen Majsan

Susy sa...

Underbart fint du har gjort!

KRAM SUSY

Iffa ...... sa...

Väldigt fina askar du gav dem!Den översta tyckte jag var ljuvlig!!
Kram

Marita Johansson sa...

WOOW såå fantastiskt fin

Ha en underbar helg
Kramis

Pop's Cards sa...

Morning sweetie this is stunning I so love this, gorgeous colours too hugs pops x

EmmaB sa...

Vilka vackra askar!! Superfina :)
Kram

Kristina ScrapSalig sa...

Wow, så läckert och smart med vackra väldekorerade fodral till chokladaskarna! Jag gissar att mottagarna blev överlyckliga!

Alltid lika roligt att kika in hos dig och bli inspirerad till max!

Kram