Sidor

1 mars 2012

Mimosa

Hejsan
Tiden springer som vanligt ifrån mig och jag hinner inte med det jag vill.
Kortet jag bjuder på idag är mitt första med ett motiv från Bildmålarna.Tycker dessa stämplar är jättesöta. Har haft den här stämpeln ett tag och målat upp motivet men inte haft tid att sätta ihop ett kort tidigare.
Jag hoppas ni gillar hur det blev :)
Tyvärr blev ju inte bilderna speciellt bra, tror jag är lite trött :)
Kramis
-------------------------------------------------------------------
Hi
The card I´m showing today is my first with a image from bildmålarna. I think these stamps are so cute:)
I have had this stamp for a while but haven't had the time to do a card before now.
I hope you like it :)
Sorry about the bad pictures
Hugs


6 kommentarer:

catherine sa...

Beautiful card and lovely colours
x catherine

Majsan sa...

Hejsan Anna!! Kortet blev superfint, så himla snyggt med blommgrupperingen, och Mimosan är ju så söt, som du färglagt såå snyggt!!

Kramen Majsan

Iffa ...... sa...

Fint kort! Blommorna är jättesöta och rosetten pricken över i =)Visst är Bildmålarnas stämplar fina, jag älskar dom.
Trevlig helg!
Kram

Ann-Charlotte's blogg sa...

De är för söta dessa stämplar och du har färglagt henne så fint, gillar blomsterdekorationen, en fullträff!
Trevlig helg!
Kramis

Linda sa...

Hej hej!
Väskan var väldigt lätt att göra kan jag säga! Hon som har hand om sidan jag hitta mallen på är superduktig så jag rekommenderar att titta runt lite där!
Ha en trevlig helg!
/Linda

xxxtglxxx sa...

What a sweetie! :) Cute image Anna and beautiful embellishments. Love the spotty bow! :)

hugs

xxalisonxx