Sidor

30 maj 2013

Some Odd Girl - Love

Hejsan!
Tack för alla fina kommentarer på mina tidigare inlägg:)

Tro det eller ej men jag har ett nytt kort att visa, även denna gång med ett motiv från Some Odd Girl.
Har börjat med en vit kortbas som jag har rundat hörnen på. Sen har jag använt lila cardstock och ett blommigt mönsterpapper. Har klätt en hjärtformad tag med blommor och en text. Blommorna har fått lite glitter i form av stickles -stardust.

 Insidan har fått samma bas av cardstock och mönsterpapper.

Tyvärr kommer jag inte ihåg alla färger jag använde.
Hud: Almond, Blush, Sunkissed pink
Hår: Black, Umber, Burnt Sienna, Cocoa
Kläder: Sand Dune,Pink Mittens, Blossom

Imorgon är det fredag igen, så skönt!!! Hoppas på en solig helg :)
Hoppas ni får en toppenhelg.
Kramis

7 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh så himla gulligt kort!! Och vilken söt stämpel....snyggt målad såklart!! ;)

Kramen

kortmakeri och känslor sa...

Fantastiskt fint!!!

Iffa ...... sa...

Går inte klara sig utan Stickles-stardust =) Det blir så fint på blommor med det.
Vad snyggt att du klätt in halva hjärtat med blommor!!! och texten "love".....vad snygg stil, det gillade jag!
Så härligt och snyggt kort du låter och ta del av, tjejen = snygg stämpel och som alltid här inne, så snyggt färglagt!
Hoppas allt är bra med dig och att du oxå fått lite härlig sol där du bor =)
Ha en fin helg!
kramis

Majsan sa...

Hejsan goa vännen!!
ÅHH detta kortet är ju sååå underbart, du färglägger ju som ett proffs, FANTASTISKT!!
Superfina papper och såå snyggt med blommorna.


TREVLIG HELG!!

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Susy sa...

Så underbart fint Anna!
Du är ju verkligen en mästarinna med dina pennor!!!

Ha nu en bra helg min vän!

KRAM SUSY

Åsalill sa...

Vilket fint kort! Gillar färgerna och stämpeln är verkligen ursöt. Snygg färgläggning.

Kram
Åsalill

Pysselfröken sa...

Toppensnyggt kort och fantastisk färgläggning. Jag älskar rosa och lila!!!
Önskar dig en fin dag!
Kram