Sidor

6 nov. 2011

After eight boxar

Som så många andra inom den här hobbyn så har jag drabbats av papperssjukan. :) Det finns ju en uppsjö av papper och vissa bara MÅSTE man ha. Vissa är så fina att man knappt vill använda dom :)
Och eftersom jag inte gör LO:s så är det ibland svårt att veta hur man ska använda sig av ett papper som har ett större motiv. Nu har jag iallafall hittat ett sätt för vissa motiv. Och det är genom att göra en after eight box :)

Jag har använt mig av de underbara papperna från Stamperia som ni hittar hos WeraLena


 Här har jag även använt mig av stickles - star dust längs kanten av Eifeltornet.

Här har jag använt mig av mörkgrön cardstock för att matcha pappret.

4 kommentarer:

Angelica sa...

Tack!!!
Nu vet jag vad jag ska göra med 12x12 arken som ligger i "fina" men oanvändbara högen :)
Ha det bra!

Lilla Pyssel Inger sa...

GRYMT SNYGGA after eight boxar du är så himla duktig på att få det till:)
Man njuter verkligen av att titta på dina välgjorda alster:)

Nu var det ett tag sen har absolut inte glömt bort dig men det har varit så mycket annat så har inte haft ork och tid med bloggen tyvärr !!!
Har haft turen och varit i väg på en underbar resa med min kära sambo och det gjorde riktigt gott för själen ska du veta :) Men kroppen har behövt att vila sen !

Uppskattar alla underbara trevliga ord som du hade lämnat hos mig om min hatt och hattask:) Så gulligt av dig:)

Önskar dig en underbar måndag och vecka som kommer, ha det bäst :) Var rädd om dig !

Massor med kramar från Lilla Inger vännen♥:)

Karin sa...

Sååå fina boxar! Smart sätt å använda dessa vackra papper.. JAg är likan, samlar på mig alla vackra papper men så tycker jag att de är för fina för att användas..haha.. knasig man är!
kram kram!

Anonym sa...

Hur har du gjort de fina boxarna?? En helt underbar presentidé.
Kram
Anna Müller