Sidor

10 nov. 2011

Milkbox

Hej
Tack till alla er som tittar in till mig :) Den senaste tiden har det varit så fullt upp så det har varit dåligt med både tid och ork till att titta in till alla som jag brukar. Men viljan finns där :) för det är ju så roligt att se de fina saker ni gör.
Det jag ändå vill försöka göra är att få in inlägg på det jag har gjort under helgen, så man inte samlar allt för mycket på hög.
Idag vill jag dela med mig av en så kallad mjölkbox. Boxen är "klädd" i julpapper där jag använt både fram och baksidan av pappret. Allt matrial kommer från WeraLena
Mallen hittar ni HÄR
.........................................................................................................
Hi
Thanks to everyone who looks at my blog:) Recently, there has been so busy so it has been no time or strength to make a visit to all of you that I tend to. But the desire is there:) because it's so fun to see the nice things you all do.
What I still want to try to do is to enter posts on what I have done over the weekend, so I do not collect too much on high.
Today I want to share with you a so-called milk box. The box is "dressed" in a paper where I have used both front and back of the paper. All matrial from WeraLena






Supply List
Images
Stamp Ink

Distress ink "vintage photo"
Paper
Inkido "Forever christmas: Christmas flakes"

Sentiment/Text
Punch/Dies
Misc. Supplies
Ribbon "brown/gold"
adhesive

Challenges this project qualifies for:

4 kommentarer:

Pop's Cards sa...

Hi sweetie gorgeous as always x

Katja/MezzaNotte sa...

Åh, vilken söt mjölk kartong!!

Kram och ha en fin helg.

Katja

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Anna :)

Du fortsätter i samma stil och imponerar med nya alster sedan sist jag hälsade på:)

Gillar ditt Julkort och din mjölk kartong massor:) Du får det alltid så bra till du ska vara mycket nöjd:)

Skatt kistan blev mycket uppskattad så jag är jätteglad och jättenöjd :)

Jag tror på att om man försöker vara positiv och sprida positivitet omkring så får man även det tillbaka och det stämmer:) Sen så gillar jag och hälsa på hos dig ska du veta :)

Lycka till med dina ljus håller tummarna för dig men är säker på att du kommer lyckas jättebra:)
Å blir så GLAD ska du veta att du tycker att jag inspirera dig bättre komplimang kan man knappas få:)

Hoppas att din söndag och veckan som kommer blir mycket bra för dig:) Ha det bäst :)

Kramar från lilla vännen Inger ♥:)

jessie72 sa...

Jätte fin! Har lagt en länk till din blogg på min weralena sida på Facebook :O)

Kram J