Sidor

11 mars 2011

Mitt första inlägg

Hej!
Tänkte att jag skulle starta en blogg för att visa mina pysselalster :)
Det har ju blivit en del med åren. Det som jag håller på med just nu är att göra kort i alla dess former.
Viker, klipper, klistrar, tejpar, målar, stämplar osv. Men å så roligt det är :)

Mitt senaste kort gjorde jag igår. Det är ett Country Companion inspirerat kort.  Jag vet att bilden inte är så där jättebra, ska börja ta bilder med min kamera istället för telefonen, då blir det säkert mycket bättre. :)
Har använt ett vitt cardstock som bas i A5-format. Detta är sedan vikt på mitten, sedan har jag vikt den ena sidan på mitten mot den andra sidan. Alla mönstrade papper kommer från Country Companion. Den ovikta sidan har fått ett papper med stora blommor, övriga delar är ett papper med små blommor samt ett enfärgat lila papper. Bilden ingår också i Country Companions paper pack - Lovers Lane.

Inga kommentarer: