Sidor

31 okt. 2011

Enkla julkort

Tänker visa några julkort som är lätta att göra tillsammans med barnen. :) WeraLena har en massa saker som gör det lätt att sätta ihop julkort, även för de minsta.
På de här korten har jag använt mig av bilder från Me to You, stickles, en färdig rosett. Kort o Kuvert är ett packet  med 5 röda och 5 gröna 10x10cm, kortpaketen finns i olika storlekar och färger. 


 Här har jag använt mig av en större kortvariant. Längst ner har jag använt en bårdpunch

Här har jag använt mig av en bild från  Papermania enchanted christmas. Bilden ingår i ett paket med glittriga die-cuts. Pappret bakom ingår i samma serie, enchanted christmas. Sen har jag gjort en kant runt med stickles.
Och det finns mycket mer att välja på hos WeraLena :)
Kramis

1 kommentar:

xxxtglxxx sa...

These all look so fabulous - great collection of gorgeous christmas cards Anna :)

hugs

xxalisonxx